Menu
0
Snelle Levering
Veilig bestellen
Product Specialisten
Voor Bedrijven, ZZP'ers en Klussers

Klantenservice

Vragen of meer informatie? Wij staan voor u klaar om te helpen, neem daarom gerust contact met ons op. Wij proberen u altijd zo snel mogelijk te beantwoorden!

Bedrijfsnaam: Bedrijfskledingonline BV
KvK-nummer: 81510985
Btw-identificatienummer: NL862120937B01

0513-724641
Bedrijfskledingonline.nl

Ambachtswei 5

8501 XA

Joure

KvK: 81510985
BTW: NL862120937B01

Bekijk onze winkels

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Mijn bestelling
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bij elk artikel staat een levertijd vermeld, wanneer u meerdere artikelen besteld met verschillende levertijden kunt u de langste levertijd aanhouden. Bent u een artikel uit uw bestelling sneller nodig, neem dan gerust contact met ons op.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Om uw bestelling te wijzigen kunt u contact opnemen met de klantenservice, zodat de bestelling geen onnodige vertraging op loopt. Doe dit zo snel mogelijk, want wanneer de bestelling verzonden is kan deze niet meer gewijzigd worden.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Neem contact op met de klantenservice. Zorg ervoor dat u uw ordernummer bij de hand heeft of duidelijk vermeld, dan kunnen wij z.s.m. de order voor u annuleren en afhandelen.  

Betalen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Betalen kan met IDEAL, CreditCard, BankContact/MisterCash, SofortUberweisung of factuur op rekening.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

U ontvangt de factuur direct na betaling in de mailbox. Ook kunt u de factuur terugvinden in uw account. Geen factuur ontvangen? Neem gerust contact met ons op!

Bezorging
Wat is de status van mijn bezorging?

Zodra uw bestelling vanuit ons magazijn vertrokken is, ontvangt u een verzendbevestiging. Wanneer de bestelling gescand is bij de pakketbezorger, ontvangt u per mail een Track & Trace code waarmee u het pakketje kunt volgen!

Wat zijn de verzendkosten?

Bij een orderwaarde tot €50.00,- betaalt u €4.95,- verzendkosten. Vanaf €50.00,- profiteert u van gratis verzending!

Wat als ik mijn pakket niet heb ontvangen, terwijl dit wel wordt aangegeven in de Track & Trace?

Wanneer dit het geval is dient u in eerste instantie contact op te nemen met de klantenservice van DPD of, als u voor Avond Bezorging heeft gekozen, Trunkrs. Wanneer deze u niet verder kunnen helpen kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen dan een onderzoek in starten om op deze manier hopelijk uw pakket terug te vinden!

Mijn pakket is al enige tijd geleden verzonden, maar heb deze nog steeds niet binnen. Wat nu?

Wanneer uw pakket al enige tijd op het depot, sorteercentrum, etc. ligt, dan kunt u in eerste instantie het beste contact opnemen met DPD of Trunkrs (wanneer u voor Avond Bezorging heeft gekozen). Wanneer deze u niet verder kunnen helpen kunt u contact opnemen met ons. Wij starten vervolgens een onderzoek om zo uw pakket proberen terug te vinden.

Ruilen & Retourneren
Ik wil mijn bestelling (gedeeltelijk) retourneren, hoe doe ik dit?

Download het retourformulier, geef aan welke artikelen u wilt retourneren en voeg deze toe in het pakket. Ook kunt u hier het retouradres downloaden. Vervolgens kunt u bij een parcelshop bij u in de buurt het pakket afleveren. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, zal het desbetreffende bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort worden op uw rekening.

Ik wil graag een artikel ruilen, hoe gaat dit in zijn werking?

De snelste manier om een artikel te ruilen is om zelf een nieuwe bestelling te plaatsen. Het artikel dat u graag wilt omruilen kunt u naar ons retourneren. De retourzending proberen wij na ontvangst binnen 5 werkdagen te verwerken/crediteren. Hoe u een artikel kunt retourneren vindt u op de pagina Ruilen en Retourneren.

Hoe lang duurt het voordat mijn retour verwerkt wordt?

Wij proberen een retourzending altijd binnen 5 werkdagen na binnenkomst te verwerken.

Hoeveel dagen heb ik de tijd om een artikel te retourneren?

U heeft wettelijk 14 dagen bedenktijd. Wij hebben deze termijn verlengd naar 30 dagen, zodat u goed de tijd heeft om een artikel te passen/beoordelen. De artikelen dienen binnen 30 dagen na ontvangst retour gestuurd te worden naar ons magazijn!

Hoe word ik terugbetaald?

Wij crediteren het bedrag op de zelfde wijze als dat de betaling gedaan is. Heeft u met IDEAL betaald? Dan ontvangt u het bedrag op dezelfde bankrekening als waarmee betaald is.

Algemene vragen
Is het mogelijk om bij jullie kleding te komen passen?

Ja, dat kan! Wij zijn iedere werkdag geopend van 10:00 - 17:00 uur. Passen is bij ons altijd mogelijk! Voor meer informatie over onze showroom kunt u hier klikken.

Wat zijn de openingstijden van jullie winkel/klantenservice?

Wij zijn maandag t/m vrijdag geopend van 10:00 tot 17:00 uur. De klantenservice is bereikbaar van 10:00 tot 17:30 uur.

Welke artikelen hebben jullie zodoende op voorraad in jullie winkel?

Alle artikelen die wij in onze winkel op voorraad hebben staan in de webshop aangegeven met 'Voor 23:59 uur besteld, de volgende werkdag in huis!'. Dit zijn voornamelijk onze bestsellers, bijvoorbeeld de Blaklader 4890 Werkjas of de Dassy Flux Werkbroek.

Bedrijven
Ik wil graag mijn kleding laten voorzien van een bedrukking of borduring, hoe regel ik dit?

Neem contact op met de klantenservice om het bedrukken of borduren van uw kleding mogelijk te maken, dan helpen zij u verder!

Is er een mogelijkheid om pasmodellen te ontvangen?

Het is mogelijk om pasmodellen te ontvangen! Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal excl. btw:€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.